Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To se vážně krásně čte. Hned je tak nějak na duši lehčeji...

Díky moc (tomu zakopnutí:-))))

1 0
možnosti
Foto

L38u85b27o15š 67K40a15v13k57a

23. 7. 2020 11:18

Mockrát Vám děkuji, Marie. Jestli to, co píšu, udělá radost někomu jinému, tak to má smysl... Děkuji... :-)

1 0
možnosti

Jste poeta, málo platný, jste...

Hezky jsem si početla.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ale snad to se mnou ještě není tak beznadějné :-)

Každopádně jsem rád, že Vám dělá radost to, co píšu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 29,02
  • Průměrná čtenost 434x
Kdo jsem? To přeci záleží na tom, kdo se ptá a pozoruje mne... Určitě jsem ale někdo, kdo má rád život, lidi a tenhle svět...

Seznam rubrik