Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

A co je na tom divného? Že jsou ceny léků na e-shopu jiné než v kamenných pobočkách je všeobecně známé. To neplatí jen pro Maxe.

1 0
možnosti
RE

Přesně to samé se mi stalo s lednicí do auta. O 1500 vyšší cena, než bylo inzerováno v letáku. Jel jsem si pro ní osobně v dobré víře, že to bude levnější a řekli mi přesně to samé. Běžným rozumem nepochopitelné, prostě diktát elektroniky a rozume, braň se! :)

0 0
možnosti

Ano. Je to divný. Ale mnohem více ně vadí, že nám vláda zařídila skoro nejdražší energie na světě. Konkrétně elektřinu za dvacetinásobek výrobních nákladů. Z toho se dá vyklouznout pouze emigrací, což je tragická situace. 34 let po Plyšáku.

1 3
možnosti
VF

Poděkujte paní prodavačce.

3 0
možnosti
JR

J97a63n 97R19á27ž

23. 2. 2024 17:24

Potvrzuji, stejná zkušenost! A nejednalo se o akci. Nejprve jsem byl na e shopu této lékárny a zjistil, že požadované mají ve mnou často navštěvované lékárně a tak jsem tam zašel. Tam účtovaná cena byla o 30% vyšší, než byla uvedena v e-shopu. Takže jsem nákup zrušil a objednal v jejich e-shopu s osobním vyzvednutím v lékárně. Vzhledem k tomuto, že rozdíl v ceně byl v řádech stokorun, vyplatilo se tam zajít znovu.

Opravdu této obchodní politice nerozumím

4 0
možnosti
Foto

L17u34b60o16š 89K60a75v54k78a

23. 2. 2024 19:02

Děkuji, že jste si všiml toho nejdůležitějšího, na co jsem se snažil upozornit.

599 Kč versus 899 Kč je opravdu velký rozdíl na tak "malém" nákupu a dal by se v klidu za nemravný... A to tím spíš, když si uvědomíme, že běžná cena tohoto výrobku u jiných obchodů se pohybuje v rozmezí 549 - 620 Kč.

A ano...dobře vím, že podobný přístup k zákazníkům mají i jiné obchody.

Nemyslím si ale, že bychom to, jako zákazníci, měli akceptovat a nechat si to líbit.

0 0
možnosti
EH

Tohle člověk nepochopí. Asi měli akci, ale jenom přes eshop. Popřípadě cena ve Scontu je bez kartičky o 30-50% vyšší než s kartičkou.

Takže na jednorázový nákup si člověk musí vyřídit věrnostní kartu. Jak často se kupuje nábytek...

PS: Ta prodavačka by si zasloužila zákazníky. Často člověk vidí akorát kyselé obličeje personálu nebo rovnou nepřátelství.

1 0
možnosti
MK

V lékárnách to nejsou akce, ceny výrobků objednané v e-shopu jsou vždy nižší. Vyzkoušeno mnohokrát. Objednávám takto často. Za cca hodinu mi přijde info, že zboží je připraveno. Nejspíš potřebují "zaměstnat" pracovníky e-shopu. Autor píše, že výrobek by přes e-shop byl levnější o 3 stovky. A zcela určitě ani za tu nižší cenu lékárna neprodělává. Neskutečný byznys.

3 0
možnosti

Vy jste nepochopil, že spousta lidí tam přichází, aniž má nějakou povědomost o ceně přípravku v e-shopu a tudíž se na nic neptají a koupí za tu vyšší cenu.

4 0
možnosti
Foto

To jsem právě pochopil...to je, panečku, kšaft...

0 0
možnosti
LP

Tak to jste objevil Ameriku.

3 1
možnosti
MK

Nic nového pod sluncem. Nejen Dr. Max, ale i Benu.

4 0
možnosti
Foto

Takhle to funguje i s booking.com v hotelech. Párkrát nám na recepci vnucovali cenu vyšší, než jsme před tím našli na Bookingu. Chtěli jsme jim zaplatit totéž, aby nemuseli Bookingu dávat procenta. Recepční je samozřejmě zaměstnanec, kterému je vše fuk. Tak jsem to přímo před ním v mobilu naťukal a bylo vymalováno.

1 0
možnosti
MB

Booking sice nemám rád, ale toto Vám nevěřím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 29,02
  • Průměrná čtenost 434x
Kdo jsem? To přeci záleží na tom, kdo se ptá a pozoruje mne... Určitě jsem ale někdo, kdo má rád život, lidi a tenhle svět...

Seznam rubrik