PK

Nevím, zda to jde udělat lépe, ale tabulkové platy považuji za mor, který umožňuje špatným zaměstnancům brát po 20 letech daleko více, než těm, kteří jsou daleko lepší, ale nemají takovou praxi. Takže klidně si mě ukamenujte, ale za mě v pořádku (pro mě jako nestátního zaměstnance jsou tabulkové platy vůbec něco nepochopitelného).

Foto

L62u44b33o18š 21K75a85v68k18a

14. 3. 2024 10:46

Víte, žiji s učitelkou, takže informace mám "z první ruky"

Zásadní problém "tabulek" je ten, že končí někde v cca 55 letech věku učitele...jsou totiž vytvořeny někdy v 80tých letech minulého století, kdy se chodilo do důchodu mnohem dřív a ne až 65+

Jinak, nemohu souhlasit, že někdo kdo je mladší je zároveň i lepší...jen proto, že je mladší... Zkušenost je nepřenosná a v každé práci také důležitá...truhlář, nebo učitel...

Nezapomeňte ale také na to, že tam, kde jsou platy "tabulkové" jsou zároveň také mnohem nižší, než jsou laty v soukromé sféře...to je neoddiskutovatelný fakt.

AK

Nechci rozporovat, že se peníze pro učitele mnohde utratí pro někoho jiného. Nicméně z hlediska statistického porovnání platu je potřeba vzít celkový roční příjem/12. To je relevantní srovnávání měsíčních příjmů.

Foto

L59u73b68o63š 70K82a42v60k15a

14. 3. 2024 11:49

Jak je to relevantní k mému článku?

LV

To je stará známá věc. Učitelé už si zvykli, ostatní to vždycky nadzdvihne. To je takový rituál dnešního Česka.

  • Počet článků 27
  • Celková karma 29,02
  • Průměrná čtenost 434x
Kdo jsem? To přeci záleží na tom, kdo se ptá a pozoruje mne... Určitě jsem ale někdo, kdo má rád život, lidi a tenhle svět...

Seznam rubrik