O vitamínu E, o mužnosti a o krátké poličce...

Aneb proč se mi pes od sousedů už nějakou dobu vyhýbá a proč budu možná potřebovat trochu větší koupelnu...

Začalo to tak, že mi jedna má kamarádka - kadeřnice Táňa - vynadala, že prý mám hrozně suchou kůži na čele mezi obočím a že bych si to místo měl prý začít něčím mazat.

Odmítl jsem ji rázně, neboť něčím se mazat...?!...to rozhodně není ani trochu mužné...!

„Ale měl by jsi se o sebe trochu starat...?!“

„Zbláznila ses?! Ničím se mazat nebudu, nejsem nějakej metrosexuál!“

Táňa tedy několika zkušenými tahy holicím strojkem opět rozdělila mé srůstající obočí na dvě části a dál už jsme se na to téma nebavili.

Za pár dní jsem ale zjistil, že mám suchou kůži i na loktech...

Večer jsem si - potají! - přinesl z obchodu domů takový nějaký ten krééémíček...

Nemusím snad zdůrazňovat, že zastavit se v drogerii (jakoby náhodou) a zakoupit krééémíček na suchou kůži, pro mne bylo stejně vyčerpávající, jako když jsem si v pubertě šel koupit své první kondomy... Jenom hlas už mi – myslím - tentokrát tolik nepřeskakoval...

A tak jsem si tedy zmíněná místa začal - samozřejmě s největším sebezapřením! - dvakrát denně potírat tou...věcí...

Pravda, chvilku mi sice trvalo, než jsem se se naučil jak napatlat pouze vlastní lokty a obličej, aniž bych při tom napatlal zároveň i kliky u dveří, můj oblíbený hrnek na kávu, psa od sousedů a všechny vypínače na zdech a zdi samotné...

Nakonec jsem ale nad hmotou přeci jen zvítězil!

Má kůže se opět stávala tak jemnou, jako když jsem býval – s prominutím – miminko...

Neuplynuly ani dva týdny a s hrůzou jsem si zjistil, že i kůže na mých kolenou mi připadá skutečně suchá!

Kolena!

Jak jsem mohl něco takové přehlédnout?!

Takže jsem si tedy ten osvěživě vonící hydratační krém (obohacený o vitamín E, výtažek z Aloe Vera a olej z jojoby!) začal důkladně vtírat i tam...!

Na internetu jsem se dočetl, že pouhé vtírání přípravku do kůže nestačí, že prý je mnohem lepší a účinější, když krém do kůže jemně vmasírujete konečky svých prstů.

Začal jsem tedy ten krémíček vmasírovávat.

Jemně...

Důkladně...

Trpělivě...

(Přiznám se, že dokonce s jistým zalíbením...)

Vmasírovávám...

...

Od včerejšího rána mám takový divný – skutečně nepříjemný - pocit, jako by tam kdesi...na mých zádech...tam, pod lopatkami...má kůže vysychala...!!!

 Okamžitě jsem si na internetu vyhledal informace, co s tím...?

 

Na poličce v koupelně budu potřebovat mnohem víc místa...

Autor: Luboš Kavka | středa 13.5.2020 7:30 | karma článku: 20,50 | přečteno: 498x
  • Další články autora

Luboš Kavka

Vláda tvrdí, že naši učitelé dostali letos zase přidáno? Lhát se nemá!

Pedagogům prý letos vzrostly platy o více než 1600 Kč měsíčně... To by mě tedy zajímalo, kterým pedagogům? Většina učitelů, které znám osobně, mají letos naopak plat nižší než vloni...?!

14.3.2024 v 10:11 | Karma: 23,43 | Přečteno: 605x | Diskuse| Společnost

Luboš Kavka

Proč už si nikdy nic nekoupím v největší lékárenské síti v ČR? Protoč!!!

Vážení zákazníci, přináším vám doslovný záznam rozhovoru mezi mnou a pracovnicí jedné (velice známé) lékárny, do které jsem si dnes ráno zaskočil, abych si koupil trochu kolagenu. Sladké nakupování...

23.2.2024 v 12:21 | Karma: 34,62 | Přečteno: 1435x | Diskuse| Společnost

Luboš Kavka

O husitských válkách, o stromech v cestě a o čistém kapesníčku...

Aneb o tom, jak mi maminka hodila prak do kamen, o sousedce, která neměla co na práci, a o tom, proč jsme doma měli tak otlučený nábytek...

23.2.2022 v 7:33 | Karma: 16,91 | Přečteno: 324x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Kavka

O spokojenosti, o kaloriích a o mlčení…

Aneb o tichém číšníkovi, který nakonec vykřikl, proč je tak prospěšné brát si s sebou na hotelový pokoj láhev vína a také o tom, jak hezky umí vonět ráno...

2.7.2021 v 6:59 | Karma: 17,49 | Přečteno: 380x | Diskuse| Poezie a próza

Luboš Kavka

O čepici s bambulí, o jódlování a o tom, jak je těžké zavázat si tkaničku…

Aneb kterak jsem na tomto světě hrozně moc rád, jak studená může být studená voda a proč je důležité jódlovat, chcete-li se znovu narodit...

8.2.2021 v 7:49 | Karma: 18,21 | Přečteno: 329x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

POLITICKÝ DIÁŘ: O falešné hře Evropana Fialy a štoku navíc

2. května 2024

Premium O tom, jak se za deset let změnil názor Petra Fialy na Evropskou unii či o debatě k důchodové...

Protesty studentů eskalovaly i v Kalifornii, policie ničí barikády a zatýká

2. května 2024  8:11,  aktualizováno  12:58

Na Kalifornské univerzitě v Los Angeles (UCLA) se v noci na středu střetli proizraelští a...

Bez krytí celníky by Březinova skupina nefungovala, řekl žalobce v závěrečné řeči

2. května 2024  12:49

Soudní projednávání vynášení informací z Celní správy členům tak zvané lihové mafie se dnes dostalo...

Rusové na Ukrajině použili zakázaný chlorpikrin, tvrdí USA. Kreml to odmítá

2. května 2024  12:35

Kreml ve čtvrtek označil za nepodložená tvrzení Spojených států, že ruské invazní síly použily...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 29,02
  • Průměrná čtenost 434x
Kdo jsem? To přeci záleží na tom, kdo se ptá a pozoruje mne... Určitě jsem ale někdo, kdo má rád život, lidi a tenhle svět...

Seznam rubrik